Hulp nodig?
Klachten
Klachten
Als je de bestelling op de website hebt geplaatst:
Klik hier en vul je bestelnummer en je e-mailadres in.
Volg de instructies op.
Vergeet niet om altijd foto's te uploaden waarop het defect duidelijk te zien is.
Voltooi je klachtregistratie. Zodra we je klacht hebben onderzocht, nemen we per e-mail contact met je op over de verdere procedure en instructies.
Als je het defecte artikel moet opsturen, duurt het ongeveer 10-14 dagen om een klacht te verwerken. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra alles klaar is. Jij bent verantwoordelijk voor je retourzending aan ons, dus vergeet niet om het verzendbewijs altijd te bewaren totdat je van ons een bevestiging hebt ontvangen dat we het artikel hebben ontvangen.
Als je een nieuw artikel wilt, moet je een nieuwe bestelling plaatsen op de website.
Als je de bestelling telefonisch hebt geplaatst:
Voeg het ingevulde retourformulier bij het retourpakket en vermeld altijd de juiste reden voor de retourzending. Op de retourbon staat een adresetiket (voorafbetaalde retourzending klant) om te gebruiken. Plaats het retourlabel altijd bovenop het oude label op het pakket. Lever je pakket dan in bij een pakketpunt.
Als je het defecte artikel moet opsturen, duurt het ongeveer 10-14 dagen om een klacht te verwerken. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra alles klaar is. Jij bent verantwoordelijk voor je retourzending aan ons, dus vergeet niet om altijd je verzendbewijs te bewaren totdat je van ons een bevestiging hebt ontvangen dat we het artikel hebben ontvangen.
Als je een nieuw artikel wilt, kun je een bestelling plaatsen op de website of contact met ons opnemen.
Heb je een nieuw verzendlabel en retourbon nodig? Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag verder.